2012. január 22.

Elbizonytalanodtam



Kedves Olvasók!

A történetet saját magam szórakoztatásán kívül azért írom, mert szeretnék nektek örömet okozni. A chat-et azért tettem fel, hogy beszélgethessetek velem, hogy kicsit közelebb érezzétek magatokat hozzám, és nem azért, hogy pár szavas (jó volt a fejit, gyorsan kövit) mondatokkal elintézzétek azokat a fejezeteket, amiket sokszor nagy munka megírnom, vagy éppen olyan büszke vagyok rá, hogy csak úgy dagad a mellem, erre nem kapok már három-négy fejezet óta kritikát. Nem tetszik a történet, vagy nem fejtek ki elég részletesen dolgokat, túl felszínesen írok? Mi a baj? Amíg nem kezdtem el blogolni én se értettem, hogy az írok miért könyörögnek folyton a kritikákért, most már értem. Kíváncsi vagyok a véleményetekre, hisz azért teszem közzé az interneten. Mikor az eszembe ötlik egy ihlet már alig várom, hogy olvashassátok, és véleményt alkossatok róla.
A Valóra vált álomra mostanában sok megjegyzés érkezik, amit nagyon köszönök, de én az Elizabeth Diaries-t tekintem legkedvencebb gyermekemnek, kérlek, ezt az oldalt se hanyagoljátok el.

Esuta

7 megjegyzés:

  1. Ne,ne hagyd abba,semi esetre sem.Sokan szseretünk!

    VálaszTörlés
  2. A történeted nagyon jó. A te blogod az egyik kedvenc blogom. És nagyon rossz lenne, ha abba hagynád. Minden napomat a te történeted el kezdem és fejezem, és alig várom mindig az új fejezeteket. Bocsi, hogy eddig nem írtam csak egy kicsit le voltam maradva és most értem el idáig.

    VálaszTörlés
  3. Szia Esuta!
    Ne haragudj, hogy nem írtam már szinte..nem is tudom mióta. Nem tudom, hogy mi van velem..egy történethez írok, de oda sem mindig. Összejött minden..készülök a vizsgáimra, mert nekem szinte egész évben vannak..sajnos. A magánéletemmel is gondok vannak, persze ez nem tartozik ide.
    Gondolom, hogy mennyit szenvedsz/szenvedtek egy-két fejezettel..mert elhiszem, hogy nem könnyű megírni egy ilyen hosszú részt. :/ Minden esetre ne hagyd abba! Kérlek. Nagyon szeretem olvasni a történeted és mindig elolvasom az új részeket. Megpróbálok majd egy pár soros véleményt írni minden fejezethez, mert ha a másik blogra sikerül, akkor ide is sikerülnie kell. :)
    Puszi: Mancsi

    VálaszTörlés
  4. Szia.Én az elejétől kezdve imádom a storyd.Igaz hogy vannak jobb és rosszabb fejezetek,de annak ellenére imádom.Én személy szerint sajnálom hogy Miranda terhes lett.Még mindig Liza Klaus párosra szavazzok.Bár lehet hogy csak nekem nem fér bele a testvéri szerelem.Ezért előre is bocsánatott kérek.Visszont egyet értek az előttem szoloval hogy érdekelne hogy mi van Damonekkal és mi a véleményük az egészről.Nekem hiányoznak a történetből.Tarts ki.Ha nem is többen de mi megmaradunk rendszeres olvasóidnak.puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy van még egy Liza/Klaus páros rajtam kívül (a tesóm nagy Damen/Liza fan), a babatémával lesznek még problémák, úgyhogy ne temesd még a kedvenceidet.
      Lesz Elizabeth rész a következő, és az azutáni fejezetben is, figyelni fogok erre.

      Törlés
  5. Semmiképpen nem hagyom abba, legfeljebb lezárom, de az még sok-sok évadot jelent, amit még nem írtam meg, csak kitaláltam, úgyhogy olvashatjátok még akkor is, ha én már fejben nem találok ki hozzá újdonságot.

    VálaszTörlés
  6. Mancsi: Szerintem nem árulok el nagy titkot azzal, ha azt mondom, hiányoltalak. A régi motorosok eltűntek, kicsit rosszul érintett, de köszönöm, hogy megpróbálsz időt szakítani rá, én is időt fogok szakítani Elizabeth szemszögírásra.

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!