2011. augusztus 31.

Vigyázz, kész, kérdezz!


Sziasztok!

Arra gondoltam, tehetnétek fel kérdéseket kommentben, a történettel kapcsolatban, mintha egy könyv írónőjét interjúvolnátok meg. Mi inspirál, kik a kedvenceim, mit gondolok erről, mi a véleményem arról...

Szóval péntek (szeptember 2.) 23:59-ig lehet kérdéseket feltenni, annyit, amennyit akartok, abból pedig én vasárnapra (szeptember 4.) összeszerkesztek egy kis cikket, amit aznap délelőtt fel is teszek.

Úgyhogy elő a kérdésekkel, ne kíméljetek!

Esuta

2 megjegyzés:

  1. szia. nekem vannak olyan kérdéseim amikre tudom a választ, de olyanok is amikre nem és érdekelne hogy miért vagy hogyan van az úgy ahogy :D
    amúgy szerintem ez egy nagyon jó ötlet volt tőled. mi is többet tudhatunk meg a mi kis írónőkről :D
    szóóóval :D:D
    -Nagyon érdekelne hogy mi vett rá hogy egy Vámpírnaplókos történetet írj és hogy hogyan vetted rá magad hogy publikáld nekünk?? (megjegyzem jól tetted hogy nyilvánosságra hoztad:D)
    - Elizabeth szerepét magadról mintáztad vagy csak úgy spontán így képzeled el? ((:
    - Milyen hosszúra tervezed még a történetet?? Remélem hogy még sokáig olvashatom de kíváncsi vagyok :D;)
    - Kik a kedvenceid a sorozatból és miért?? (tippjeim vannak, de a Te véleményed érdekelne)
    és szerintem így hirtelen az utolsó kérdésem: (:
    - Hogyan szoktad beleélni jobban magad a karakterek érzésvilágába hogy ennyire klappoljon minden?? :D

    ha eszembe jutna még valami akkor még tuti leírom. bocsi ha kicsit értelmetlenül kérdeztem, csak kicsit fáradt vagyok és lehet nem tudom úgy kifejezni rendesen amit szeretnék..xĐxĐ nálam megesik az ilyesmi (:
    szóóóval kíváncsian várom a válaszaidat (:
    puszii.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Az lenne a kérdésem hogy hogyan pattant ki az agyadból egy ilyen klassz történet ? (olyan jó hogy legszívesebben csinálnék belőle egy tv sorozatot )
    Hány fejezetet tervezel még ? Hozzá tenném remélem még jó sokat mert szomorú lennék ha vége lenne .
    Te örülnél neki ha a sorozatban egy Elizabeth-hez hasonló nő lenne Damon feleség?
    Tervezed még ehhez hasonló történetek megírását ?
    Egy nagy rajongód

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!