2012. március 26.

Klaroline verseny emlékeztető!



Kedves Versenyzők!

Örömmel fogadtam, hogy hatan is neveztetek a versenyre. Ezúttal szeretném felhívni azok figyelmét, akik novellával neveztek (Boxi, Lizyy, Anett Salvatore) hogy a határidő március 31.-én lejár, addigra szeretném megkapni e-mailben a történeteket, ha valaki kicsúszik az időkeretből, történetét sajnos nem tudom figyelembe venni.
Azok pedig, akik a folytatásos történetükkel neveztek (Sugarplum, Judit, Nirvana) a határidő előtt feltöltött utolsó fejezetig fogok figyelembe venni a történetüket, a határidő után feltett fejezeteket, már nem fogok értékelni (persze a versenytől függetlenül olvasom őket, mint állandó követő).

Határidő: 2012. március 31.

E-mail címem: tamyeszty@citromail.hu vagy esutafanfiction@gmail.com

Jó írást, várom a műveket. 

Esuta 

9 megjegyzés:

  1. tehát 31-ig ha sikerül megírnom az utolsó fejezetet akkor még az is beleszámít?

    VálaszTörlés
  2. A lényeg az, hogy fent legyen a blogodon.
    Utolsó fejezet??? Nem lehetne soha véget nem érő történetet csinálni belőle? :)

    VálaszTörlés
  3. Szia én már elkültem a történetemet erre az e-mail cimre: esutafanfiction@gmail.com.Még március 27-én remélem megkaptad

    VálaszTörlés
  4. És kilesz irva hogy ki hanyadik lett valahova mert én kolegista vagyok és nem leszek itthol április 4-én?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Negyedikén kiírom bejegyzésbe, hogy hogyan alakult a verseny, a blogarchívumból ki tudod majd keresni.

      Törlés
    2. értem majd akkor megnézem és remélem tetszet a történet sokkat dolgoztam velelem tetszet a t

      Törlés
  5. Szia én is szeretnék jelentkezni! (lehet, hogy egy kicsit késésben vagyok) Elküldtem a novellámat a tamyeszty@citromail.hu e-mailodra. Remélem eljut még ma hozzád.
    Puszi Tiffany

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Utolsó pillanat, de még benne vagy az időben, már le is mentettem magamnak az írásodat, nemsokára rosta alá kerül.

      Törlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!