2012. november 6.

Közlemény!

Sziasztok!

Bizonyára észrevettétek, hogy a fejezeteket töröltem. Ennek a következő az oka: Rájöttem, hogy bár egy fanfictionről beszélünk, sok új szereplőt, elemet, történést írtam bele, így a harmadik és negyedik évadból egy külön történetet kreáltam, átírtam/kiírtam pár szereplőt. Mivel egy teljesen új, Vámpírnaplókhoz nem kapcsolódó történet lett belőle, melyet pályázatra szeretnék majd beküldeni, nem akartam problémát abból, hogy fenn van a neten egy "változata", amely sok poént, eseményt lelőttem. Úgyhogy ezentúl a blogon csak az első és második évad lesz fenn, mely Elizabeth/Damonről, illetve a kicsi Lizáról és Damenről szól.
Az új történetemnek- melynek címe Gold lines - lesz egy külön fülecskéje a Novellák mellett, oda teszek fel érdekességeket róla.
Valóra vált álom, a Sorok között, és a The Secret blogom továbbra is működik, ezeken hogy friss mikor lesz, azt nem tudom, de nem zárom be őket, és valamikor folytatni is fogom.

Köszönöm megértéseteket!

Esuta

1 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓóó Sajnálom!!!

    Sok sikert a pályázaton!!!

    :DDDDDD

    Elijah10

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!