2013. február 17.

Kol és/vagy Klaus novellapályázat eredménye


Kedves Versenyzők!

Nagyon köszönöm, hogy részt vettetek a novella pályázaton, nagy élmény volt számomra olvasni a műveket. Egy kezdő író pedig sokat tanulhat novellaírásból, hiszen itt rövid idő áll rendelkezésre a történet kibontásához, így mindennek nagyon pontosnak, és elképzelhetőnek kell lennie.
Két Kol, és két Klaus novellát kaptam, de mivel összesen csak négyen jelentkeztek, így egybe veszem a novellákat, és úgy hirdetem ki az helyezetteket.
A győztes mű holnap kerül fel az oldalra. Remélem nektek is annyira tetszeni fog, mint, amennyire engem lenyűgözött.

 És íme a helyezések:

1. Judit: Az éjszaka csodája
2. Valentine731: A megbocsátás ösvénye
3. Rebekah Mikaelson: Gyűlöletből szerelem
4. BV: Ébredés

Még egyszer köszönöm a részvételt, és remélem, hogy a jövőben is részt fogtok venni a versenyeimen.

Esuta

4 megjegyzés:

  1. Nem lehetne, hogy mind a 4 felkerüljön? :D Kíváncsi vagyok rájuk *.*

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönöm, hogy részt vehettem a novellaversenyben és szeretnék ezúton minden résztvevőnek gratulálni.

    Valamint én is szívesen olvasnám a többiek novelláját is :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon tetszett, és én is kíváncsi lennék a többi novellára is :)

    VálaszTörlés
  4. szia esuta!!

    Bocsánat hogy csak most írok nincs rá semmilyen mentségem és elnézést kérek!!!
    Köszönjük hogy részt vehettünk a versenyen és nagyon gratulálok juditnak nagyon jó lett a novella!!!
    De persze mindenkinek gratulálok biztos a többiek is nagyszerű írást hoztak össze!!

    xo xo

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!