2011. június 16.

43.fejezet: Zavartság


Hogy az isten nyilába lehet nekem gyerekem? Ha ember lennék, az más lenne, akkor akarnék babát, minimum kettőt, de így… A nők mindig keseregnek, hogy a férfiak nem akarnak gyereket. Ez nem erről szól, csak a becsúszott gyereknek senki nem örül. Azért hívják becsúszottnak, mert senki nem tervezte.
A nappaliban összefutottam egy gyönyörű nővel, akit eddig még sosem láttam.
-    Hello.
-    Szia. Rose vagyok, Lexi barátnője.
Rose velem egymagasságú volt, rövid világosbarna haja volt, és zöldeskék szeme. A hangja nagyon kellemes volt, és az egész nő nagyon izgalmasnak tűnt.
-    Te vagy Damon?
-    Aha.
-    Szóval te vagy az őrült báty.
-    Valami olyasmi. Én vagyok a csúnya, gonosz Damon.
-    Szeretem a rosszfiúkat.
Mérlegeljünk. Mennyire lenne most csúnya dolog ráhajtanom erre a nőre? Elég csúnya dolog lenne, de végül is az előbb küldtem el a gyerekem anyját… Szemét dolog lenne, anya utálna, én viszont jól érezném magam.
-    Damon, beszélhetnénk? – Jelent meg az ajtóban Lucia.
-    Jah.
Mi a francot akar? Már megint üldözi valami, vagy mi a fene? Annyira nincs most kedvem semmihez a pián kívül, és senki nem hagy lerészegedni.
-    Mit akarsz?
-    A gyűrű babát csinál, ha a partnered ember.
-    Fasza, csakhogy elkéstél.
-    Ne haragudj.
-    De haragszom. Én a helyedbe, most minimum ötven évre eltűnnék.
-    Bocsi.
Ezt a nőt legszívesebben darabokra tépném most, hisz mindennek ő az oka. Mi a halálért nem tudott szólni előbb? Vajon akkor neki mennyi gyerek lehet? Nem érdekel. Megyek a szerelmemhez, és elfogyasztom a testvéreit is. Áldott legyen, aki kitalálta a whiskyt.
Csak akkor hagytam abba az ivást, mikor már rosszul lettem, de szerencsére sikerült magamban tartanom a megivott mennyiséget.
Kopogás rázott fel alkoholos mámoromból, és sajnos nem jutott eszembe, hogy mit kell mondani ahhoz, hogy a kopogtató elmenjen. Viszont mikor Rose belépett, azonnal megbocsátottam magamnak az előbbi kihagyást.
-    Csak Elizabethet kerestem. Azt hittem ti együtt alszotok.
-    Összevesztünk.
-    Mi történt?
-    Csak a szokásos. Mindent elcseszek.
-    Nekem kiöntheted a lelked.
Utálom kiönteni a lelkem. A lelkem az enyém, úgyhogy senkinek semmi köze ahhoz, hogy mit gondolok, és mit érzek. Végül is, ez a nő nem árthat nekem, nem azt mondom el, hogy mi a bankszámlaszámom, hanem csak azt, hogy miért alszom külön a… Kim is most Elizabeth?
-    Gyereket vár.
-    Megcsalt?
-    Még régen, de csak velem volt, mikor emberré vált, úgyhogy én vagyok a gyerek apja, de nekem nem kell egy poronty.
Rose köpni-nyelni nem tudott. Nem csodálom, nem mindennapi dolog, hogy egy vámpírnak gyereke szülessen. Hülye, rohadt gyűrű, meg a nyavalyás bájital!
-    Félsz, hogy rossz apa lennél?
-    Csak nem akarok az lenni, és kész.
Rose ráhibázott, tényleg félek attól, hogy elcseszném a gyerek életét, hisz eddig nem volt komoly kapcsolatom, és az apám mintáját sem követhetem. Túl makacs vagyok, a szerelmemmel is néha úgy bánok, mint egy kutyával, úgyhogy a gyereknek borzalmas élete lenne, ha én viselném a gondját.
-    Úgyis meg fog születni, és ha te vagy az apja, akkor gondoskodnod kell róla.
-    Nem kell semmit se csinálnom.
Mielőtt viszont még Rose reagálhatott volna, kicsapódott az ajtó, és Nick állt előttem. Na most lesz az a pillanat, hogy kitépem a szívét a helyéről.
-    Mit akarsz, drága barátom?
-    Elizabeth?
-    Két szobával jobbra.
-    Összevesztetek?
-    Mit a fasz közöd van hozzá?
-    Takarítsam a vendégszobámat? Vagy inkább az ágyamat…
Nick a falnál kötött ki, kékülő fejjel, mert minden erőmet bevetve szorítottam a torkát. Lehet, hogy Elizabeth az exem, de attól még szerettem, és nem akarom, hogy most, hogy babát vár, ez a mocsadék kihasználja.
-    Félnem kéne egy részeg szerencsétlentől?
-    Takarodj!
A legnagyobb kétszínű tetű ez a vámpír. Játssza a jófiút, közben meg egy gerinctelen féreg. Ha Elizabeth nem lenne annyira naív, akkor átlátna a szitán.
-    Miért érzem úgy, hogy vele volt régen Elizabeth?
-    Messziről bűzlik a gennyóságtól.
Rose átölelt, borzasztóan finom illata volt, és az ölelése jobban esett, mint a pia. Megcsókoltam, lassan ízlelgetve az ajkait, és kicsit sem törődtem azzal, hogy mi helyes, és mi nem.
-    Ezt nem szabadott volna. – Suttogta Rose, miközben meztelen teste köré tekerte a takarót.
-    Tudom.
-    Sosem fogod megérteni a szerelmed, ha magad sem érted.
-    Öltözz, jön anya!
Rose gyorsan felkapta a ruháját, majd kiment az erkélyre, és hallottam, ahogy végigsuhan a kerten, és elbújik az üvegházban.
Anya nagyon boldog lett, mikor megtudta, hogy unokája lesz, de ugyanennyire mérges is lett, mikor megtudta, hogy mit mondtam Elizabeth-nek.
-    Remélem, hogy fiú lesz, és akkor babázhatok úgy, mint veled. Már olyan rég voltál kicsi.
-    Az biztos.
-    Ha meglátod, úgyis megenyhül a szíved.
-    Nekem nincs szívem.
-    Sokszor agyad se…
-    Köszi anya, én is szeretlek.
-    Nem beszélnél Elizabeth-tel?
-    Nem.
-    De az a Nick nála volt, és olyan gúnyos mosollyal jött ki, hogy félek, hogy…
-    Megyek.
Ha Nick egy ujjal is hozzá nyúlt, én esküszöm, hogy darabokra tépem, és a darabjait megetetem a cápákkal. Azt mondjuk nem tudom, hogy Mystic Fallsban hogyan találok cápát, de majd megoldom valahogy.


-    Jól vagy?
-    Persze, miért ne lennék?
-    Mit akart Nick?
-    Mondta, hogy ajtói mindig nyitva állnak előttem.
-    Meg gondolom az ágya is…
-    Damon, biztos vagyok benne, hogy te vagy a gyerekem apja, úgyhogy én csak a te ágyadba bújok be.
-    Nem akarok gyereket.
Annyira utálom, mikor ilyen szomorúan csillog a szeme, de tényleg nem akarom pokollá tenni a gyereke életét. Miért kellett gyereket csinálnom neki?
-    Nem kellek?
-    Gyerekkel együtt nem.
Itt le is zártam a beszélgetést, és kiviharoztam a szobából, de anya megakadályozott abban, hogy visszamehessek a hálómba. Utálok vele veszekedni, de neki is meg kell értenie, hogy nem tágítok.
-    Most olyan…
-    Damonos vagyok, mint régen: gonosz és szabad.
-    Akkor élj olyan Damonosan, mint mikor nem éltem!
-    Lehet, hogy jobb volt úgy…
Anya szemében könny nyúlt, majd erősen szipogva hátat fordított nekem, és elindult a nappali felé. Most mi baja van? Jaj ne…
-    Anya, én nem úgy érettem. Az rossz volt, hogy nem élsz, én…
-    Persze… Elköltözünk. Úgy teszek, mintha nem élnék.
-    Hova akarsz menni?
-    Olaszországba.
-    Anya, nem hagyhatsz itt!
A rohadt életbe! Miért hagy mindenki el, mikor szarban vagyok? Ez a nagy család, egyáltalán nem segítenek semmit. Az életem romokban, az anyám meg elutazik, mert mérges rám. Nevetséges ez az egész élet.
-    Miért marsz el mindenkit magad mellől?
-    Nem tudom, Rose. Nem direkt csinálom. Mindent csak elrontok.
-    Az önsajnálat nem segít.
-    De jól esik.
-    Mi a fontosabb? A szabadságod, vagy Elizabeth?
-    A baba zavarja az adást.
Rose feladta, igazából nem is az ő dolga, hogy foglalkozzon velem. Reménytelen eset vagyok, akármilyen jófej is velem az élet, én tuti, hogy mindent romba döntök.
Csippecske ismét lecsörögte a fejem, bár semmit nem értettem abból, amit mondott. Már csak az hiányzott, hogy ő is itt hagyjon a madarammal együtt.
-    Nem értek Csipcsirippül, nekem ez túl csippes.
-    Azt kérdezi, hogy tényleg egyedül akarod-e hagyni a szerelmedet, aki a te gyerekedet várja.
-    Csipcsipcsipcsip.
Csippi elfordított fejjel méregetett, biztos valami hatalmas nagy hülyeséget csipogtam össze.
-    Azt mondtad, hogy a macska piros.
Fél óráig mindenfélét összecsipogtam, amik között volt olyan, hogy narancssárga a bodzabokor, meg, hogy csíp a leves. Feladtam, sosem tanulok meg szarkául.
Akárhogy könyörögtem anyának, összepakolta a cuccát, és elment, a drágalátos apámmal együtt. Elizabeth elköltözött, azt mondta neki most nyugalomra van szüksége, és én csak felzaklatom. Stefan a csajánál tölti a hetet, úgyhogy egyedül maradtam Rose-zal, meg Lexivel. Szuper, két nő, akikkel nem tudom semmit se kezdeni.

6 megjegyzés:

  1. szia.
    hát tényleg igazad lett.. most kicsit utálom Damont... ez nagyon gonosz volt tőle, hogy tudja hogy az övé a pici és nem kell neki.. bár érthető hiszen neki sem volt szép apja, és nem akarja hogy ő is úgy bánjon majd a gyermekével mint vele Giuseppe....Anette-t imádom, vannak nagyon nagy beszólásai, de mégis mindig okosan tekeri a szálakat... Damon most őt is megbántotta elég rendesen =/
    Rose meg jót akarna, mégis rosszat tesz... Nickről ne is beszéljünk....
    várom a folytatást. :D

    Ros-aliec sok sikert a vizsgáidhoz!!!! ((:
    pusziii. <3

    VálaszTörlés
  2. szia
    Köszi csillus: 96% lesz úgy hogy most nagyon örülök :)
    a rész nagyon jó lett mint mindig
    bár kicsit haragszom Damonra de meg is értem, de Anette-tel miért kellett így viselkedni-e?
    Rose-sal nincs baj a sorozatban is csíptem, jó felé próbálja terelgetni Damon-t, csak az macska mint egy öszvér
    sajnálom Elisabeth-et jól tette hogy elment, bár Damon küldte el ezért haragszom is rá :@
    várom a kövit

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó feji volt ez is:) Elizabeth okosan döntött, Anette lassan a kedvencem:D, Damon-ről mostanában nem is nyilatkozom..., a madaras rész nagyon jó volt:D, szóval várom a kövit, és h h hódítja vissza Damon Anette-t meg Elizabethet:)
    puszi.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Csillus: Szerintem azért Damon túlreagálja a dolgot. Anette nekem is az egyik kedvencem, igazi mintaanya. Rose szegény nem tud ellenállni Damonnak. Nick meg...megfogtok még lepődni vele kapcsolatban.

    Ros-aliec: Örülök, hogy jól sikerült, szorítottam érted. Anette haragudni is fog rá rendesen. Rose-t én is nagyon szerettem, remélem itt is vissza tudom adni a karakterét. A következő részben megszületik a baba

    Ebi: Szerintem mindenki szereti Damon anyukáját, jó hogy visszahoztam, nem? Damon hülye, de majd észhez tér. A madarak mindig tudják mikor kell megjelenni. Anette "visszahódítása" lesz a keményebb dió.

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Danom nagyon szemét lett,eszméletlenül sajnálom Elizabethet. Remélem azért észhez tér, amire megérkezik a baba. Anette-nek viszont örülök, hogy végre nem dőlt be a kisfia szép kék szemének. Pedig valószínűleg minden ésszerű ember azt tette volna a helyében...

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Hát igen, Damon szép szemének sokan bedőlnek, de nem tudom hibáztatni őket ezért. Anette erős nő, Elizabeth is olyan anyává akar majd válni, mint ő.

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!