2011. január 15.

Játék



Tegnapelőtt raktam fel az új fejezetet, és eddig egy kritika sem érkezett hozzá. :( A második fejezethez is csak egy ember írt (Caroline), neki ezúton szeretném megköszönni. A követőim most már négyen lettek, ami azt jelenti, hogy nem csak Caroline olvassa az oldalam. Azért lenne fontos, hogy írjatok valamit, mert így olyan, mintha magamnak írnék, én pedig elfogult vagyok saját magammal szemben.
Szóval a lényeg, hogy kitaláltam egy kis játékot. Aki olvasta a könyvet, az tudja, hogy Damon varjúvá tud benne változni, és aki nem olvasta, az is emlékezhet a sorozat elejéről egy varjúra. Nos, én is szeretném belerakni a károgó barátunkat, de semmiképp nem szeretném, hogy Damon bármivé is átváltozzon. Úgyhogy, nálam ez úgy fog megjelenni, hogy minden erős vámpírnak van egy állattársa, aminek érti a nyelvét, illetve az hűséges szolgája,és mindent megtesz, amit a gazdája kér. Gondolom kitaláltátok, hogy Damon állata a varjú! A kérdés pedig az, hogy vajon mi Elizbeth társa?!
Apró segítség: Madár, én ősszel szoktam látni, és folyton a varjúk közelében lóg. (nem sok segítség, mi?)
Hétfőig van ideje mindenkinek találgatni, ha nagyon nem megy, akkor holnap írok még egy kis segítséget. Valamint arra szeretném kérni azokat, akik játszanak, hogy lehetőség szerint egy-két választ írjanak le, mert az úgy nem igazságos, ha felcsaptok egy madárlexikont, és az összeset kiírjátok belől (remélvén, hogy az egyik helyes).
Remélem ide már fognak kritikák érkezni, aki eltalálja, kérhet tőlem valamit (mondjuk egy fejezetnyi időre írjam bele a történetbe Micimackót :D, vagy legyen egy Alaric/Damon küldetés...stb.)
Jó találgatást!

4 megjegyzés:

  1. Szia :) nekem nagyon tetszik a törid végre egy olyan amin még én is meg tudok lepődni xD és tök jó hogy ilyen hosszuk a fejik sokaknál az a baj hogy túl rövi. Na szóval a lényeg, hogy nekem tetszik :)

    Puszi Bijus

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia tegnap találtam a blogodra és nagyon tetszik és én mindig fogok irni ha az kell :d és várom a kövi részt puszz

    VálaszTörlés
  4. A következő rész, hétfőn fogom feltenni, mert abban kiderül a válasz a kérdésre (milyen madár Elizabeth társa)

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!