2011. január 16.

Segítség a játékhoz

Az előző segítségből nem sok minden derült ki, úgyhogy írok némi információt a madárkáról: Megtanítható az emberi beszéd utánzására (nem papagáj). Az egyetlen madár, amelyről tudott, hogy képes felismerni magát a tükörben.
Ezzel azért már lehet kezdeni valamit. Még estefelé megírom a következő segítséget, amivel egyértelművé teszem a választ. Jó gondolkodást!
Valamint szeretném megköszönni az eddig érkezett kritikákat. Örülök, hogy tetszenek a hosszú fejezeteim, aggódtam miatta, hogy esetleg túl hosszúnak találjátok. A következő feji nem lesz túl hosszú, de hatalmas dumák lesznek benne.
További szép napot!
Esuta

3 megjegyzés:

  1. szia. nekem is nagyon tetszik a törid.. :D igazi ínyencség :P Damon-t meg imádjuk szóóóval :D
    am azt hiszem én tudom mi a madara Elizabeth-nek :D nem vagyok benne biztos, de ez a tükrös mondás ismerős nekem... ezt a mi kis lopós madárkáinkra mondják nem?? (nem akarom leírni az állatot, mert ha véletlenül az lenne akkor nem akarom lelőni a ponét) :D
    várom a folytit. puszii.

    VálaszTörlés
  2. Szia én örülök h hosszú!:P nagyon várom már a kövit ;)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Ha minden jól megy, akkor holnap felteszem a következő fejezetet.
    Csillus, nyugodtan írd le, hogy mire gondolsz, mert akkor te nyered a játékot (persze csak ha jó a válasz). A válasz a kérdésedre pedig: igen, szeret lopni, főleg fényes dolgokat.
    Amúgy igen muris lesz a következő fejezet, nekem az egyik kedvencem. Damon varjújának sikerült hatalmas személyiséget varázsolnom! :D

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!