2011. január 26.

Kaptam egy díjat!



Nagyon, nagyon, nagyon szépen köszönöm Caroline-nak életem első díját, és természetesen hűséges olvasóimnak is a biztatást, mert sokszor olyan erőt ad, amihez a Red Bull nem érhet fel.

Szabályzat : 5 embernek lehet tovább küldeni, akiket érdemesnek tartasz rá, és pár mondatban alá is kell támasztani, miért érdemli meg a blog a kitüntetést. Magadról is írni kell öt mondatot, persze itt senki sem a bakkártyaszámodra, és a lakcímedre kíváncsi. A díjazottakat értesítened kell kommentben, e-mailben, chet-be, bárhol ahol tudod.

5 dolog magamról:
- Imádok írni és olvasni, jobb szórakozásnak tartom, mint a discoba járást, ismerjük be, kevesebb veszélyt tartogat, mint egy szórakozóhely.

- A kedvenc madaram a szarka,  és kedvenc állatom a macska

- Középiskolás vagyok, és tanár szeretnék lenni.

- Szeretem a vámpíros dolgokat, főleg a Vámpírnaplókat és a Twilight Saga-t.

- Nem szeretem a horrorfilmeket, a kétszínű embereket, és az érthetetlenséget.

Akiknek továbbadom a díjat
- Fox
Zseniális író, zseniális történettel, és mindent szívből, és érzéssel csinál, korrekt, és lenyűgöző. Mindenkinek ajánlom, aki igényes olvasmányokat szeret olvasni.

- nOmiee
Egy csodás Elena/Damon párosítású vámpírnaplós blog, amely mindig fordulatos, és izgalmas. Valamint hatalmas humora van az történet kitalálójának. :D

- Kata
Csodás oldal, csodás történet, egyedi karakter. Kihagyhatatlan! Rabul ejt, elvarázsol, megrikkat, és a fellegekbe visz. 

Killa23
Eszméletlen iramban hozza a frisseket, a történet szórakoztató, izgalmas. Ahhoz képes, hogy nem rég kezdte, máris sokat szeretik, és látogatják az oldalát, nem véletlenül.

Foodafok
Csodás fényképek, briliáns receptek, néha olyan érzése lehet az embernek, nem is étel az amit lát, hanem egy festmény, egy művészi alkotás. Mindenkinek érdemes benézni, aki igényli, és értékeli a szépet, és természetesen szeret enni.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat! :)
    És milyen szépeket írtál rólam, tisztára meg vagyok hatva! Köszönöm!!!
    :)
    Fox

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Csak az igazat írtam, mint mindig. :)

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!